Wednesday, 26 February 2014

ARIAN SUSANTI DC


Hai bruuut, enaknya berbagi yang bagus bagus aja ya, nah ini dia salh satu temen sekolah. Nanya susan. Arian susanti dc.nih cewek banyak faktanya. Cuss kita bahas cewek cakepini hehe..





Susan tuh:

1.     Orang yang baik hati.
Serius ini pemirsa. Baik hati banget. Baik nya kayaknya musiman. Kadang baik kadang sedikit pelit. Mungkin hemat kalii ya?. Haha becanda Syuus *panggilan tiap hari. Pokoknya Susan nih baik banget. Kelewat bates.

2.     Murah senyum
Asal kalian tau aja ya, Susan nih situasi gembira sedih susah tega6ng haru, musti senyum, pake senyum hihi gitu wkwk. Seakan akan giginya gaperah kering.

3.     Gapernah curhat kalo gak dipaksa.
Serius deh, susan itu gapernah curhat, apalagi ke writer. Uda tau lah writer sukaya ngebahas bahas di blog bruuut ini. haha baru mau curhat kalo dipaksa habis habisan deh.

4.     Jomblo

WAITING



I notice you from afar 
You go through life without getting tired 
Looking happy without complains 
At that moment you stole my attention 
They look at you from the close 
But they fail to see 
The loneliness of the long, inscribed right then and there 
I feel, I wish
I'll wait for you, I always wait 
Until you're able to see me as 
Who understands, who loves you 
I will stay in your way, always. 

Wednesday, 19 February 2014

LOGO SUPPLIER

Hay world, how was your day? fine?.
Now I want to share about my work, yeah, just spend my leisure time. I am done with my logo. I make this logo with corel draw. Yap this is my pure work. Made by me. Surely I just want share my happiness.

If you interesting to make logo like this one. I promise, next time, i will post the tutorial.Really. Trust me.
And this is it.. My logo..





Okay, that's my logo. If you want, please don't copy without permission!. 
Stay cool guys. Bye :)